Hospitality Officers voor uw bedrijfsonthaal

Als bedrijf weet u ongetwijfeld dat op events en beurzen een eerste indruk voldoende aandacht verdient. Nu is de eerste indruk in uw eigen bedrijf, namelijk die uw onthaalmedewerkers maken bij de receptie, minstens even belangrijk. Bij Challenge MC hebben we de ervaring en expertise om die ervaring te optimaliseren.

Noem onze Hospitality Officers geen receptionistes.

Deze Challengers zijn dynamische persoonlijkheden met een uitgebreid takenpakket, waarin naast de organisatie van het bedrijfsonthaal ook de ondersteuning van interne evenementen en administratie vervat zitten. Het zijn ambassadeurs die de waarden van het bedrijf vertegenwoordigen, met elk een eigen persoonlijkheid die verder reikt dan een glimlach.

Uw bedrijfsonthaal tot in de puntjes optimaliseren

De juiste mensen zoeken is één aspect. Maar uit onze ervaring in de evenementensector weten we dat dat soms niet volstaat. Scheppen de inrichting en de aankleding van het onthaal de juiste sfeer? Serveert u koffie uit een oude automaat in een plastic bekertje of schotelt u uw gasten verse koffie voor met wat lekkernijen erbij? En hoe pakt u de registratie van uw bezoekers aan? Wij adviseren u niet alleen, wij bieden u zelfs een online tool die allerlei taken vereenvoudigt.

Uw onthaal outsourcen? Met vaste, tijdelijke of deeltijdse medewerkers? Laat u inspireren door onze Kerkstoel case.


Onze Hospitality Officers inschakelen?Dienstenoverzicht

Onze Hospitality Officers voor de receptie en het onthaal in uw bedrijf?

0032 (0)3 650 09 80maandag—vrijdag 09h—17h