The Ambassador's Masterclass: een upgrade van uw onthaal met onze hosts en hostesses op uw evenement.

Een persoonlijk en warm onthaal van uw klanten en gasten op uw evenement? Met een doortastende training ondersteunen we onze hostesses en hosts om voor uw merk het verschil te maken.

Challenge

Hoe kunnen we onze hosts en hostesses opleiden om uw merk te vertegenwoordigen op een manier die perfect past bij wie u bent.

Aanpak

"Goedenavond Charlotte. Ik ben Stefaan, jouw trainer voor vanavond en bijzonder blij dat ik je hier mag verwelkomen." Zo sprak de trainer elke deelnemer afzonderlijk, enthousiast en persoonlijk bij aanvang aan. "Wat vonden jullie van het onthaal", vroeg hij meteen daarna aan de groep. De reacties waren duidelijk: "Warm. Persoonlijk. Ik voelde me welkom." De toon was gezet en het ijs gebroken voor onze eerste "Ambassador's Masterclass". In de komende 3 uren kregen de deelnemers op een interactieve manier een frisse kijk op de Guest Journey en hoe we aan de bezoekerservaring een extra persoonlijke dimensie kunnen geven.

"Wat maakt nu het verschil tussen Economy, Business en First Class?" Over die vraag lieten we de Challengers als eerste opdracht in kleine groepjes brainstormen om hun bevindingen daarna kort voor te stellen. "Een betere service. Warmer. Persoonlijker. Meer op maat. Professioneler. Oog voor detail." Dat waren enkele van de meeste voorkomende antwoorden. De trainer besluit: "Hoe meer we evolueren naar Business en First Class, des te meer we de bezoeker willen ontvangen op een manier die hij of zij ontvangen wil worden. Een persoonlijke aanpak. Daar willen we met jullie en Challenge MC naartoe."

De ervaring van de bezoeker begint bij het eerste contact. Soms is dat reeds op de parking, vaak is dat aan het onthaal bij één van onze hostesses of hosts. Die sterke eerste indruk moet continu bevestigd worden. In de begeleiding doorheen het evenement en iedere keer wanneer we de gasten kunnen assisteren. Last but not least: de laatste indruk. Neem op een gepaste manier afscheid van de bezoeker. Stuur iedereen naar huis met een warm gevoel. Elke "touch point" of ieder contactmoment is een opportuniteit om een "signature moment" te creëren. Dat is de mindset die we verwachten van een Challenger.

Bij Challenge MC hebben we ambitie om de juiste persoonlijkheden te selecteren om onze klanten te vertegenwoordigen op een manier die perfect past bij wie ze zijn. Op een manier die de ervaring van hun gasten een extra persoonlijke dimensie biedt. Vanuit die overtuiging hebben we "The Challenger's Masterclass" ontwikkeld. Om onze ambassadeurs en de merken van onze klanten sterker te maken.