Onze Brand Promotors zetten de Curtis jeans van PME Legend op de kaart
Onze Challengers geven de Curtis Jeans van PME Legend een gezicht.
Challenge
De selectie van échte merkambassadeurs voor een kwalitatieve promotie toer in meer dan 30 winkelpunten.
Aanpak
De selectie van commerciële profielen of Brand Promotors vraagt echter een andere aanpak dan de selectie van een hostess voor het onthaal op een evenement. Beiden zijn belangrijke ambassadeurs die voor een fantastische eerste indruk moeten zorgen van het merk of bedrijf. Een indruk die blijft hangen bij de doelgroep en een impact creëert op lange termijn. Daar waar de bezoekers van een evenement zich zelf melden bij de steward of hostess om geholpen te worden, moet de promo girl of promo boy zelf meer pro-actief te werk gaan.
Een Field Marketing of promotiecampagne begint bij de manier waarop je de klant aanspreekt in de winkel. Er is immers een dunne lijn tussen een pro-actieve aanpak en een opdringerige benadering. Een persoonlijke aanpak waarbij de klant zich meteen goed en welkom voelt in de winkel is daarom essentieel. Dat vraagt om bijzondere persoonlijkheden met een gezonde dosis commerciële feeling die meteen in kaart kunnen brengen waar ze het verschil kunnen maken.
Een geslaagde road show of promotie toer hangt af van meerdere factoren. Het product moet natuurlijk staan voor wat het belooft. Er moet bovendien iets extra inzitten voor je doelgroep en het mag niet te ingewikkeld zijn. Zoals de de gratis t-shirt van PME Legend bij elke pasbeurt, kopen of niet. Daarnaast moeten er voldoende tools beschikbaar zijn om in het oog te kunnen springen. Een goeie training en briefing mogen uiteraard aan de mix niet ontbreken. Alle voorwaarden werden vervuld door PME Legend. Wij zorgden voor de belangrijke laatste schakel: de juiste persoonlijkheden die de Curtis in de kijker wisten te zetten.
Plan je binnenkort een road show, promo toer of heb je nood aan commerciële assistentie? Laat het ons weten! Wij maken graag tijd voor een persoonlijk gesprek.