Hostesses, promo boys en informanten aan zee en op zomerevenementen doorheen het land.

Onze Challengers zetten de hele zomer lang onze klanten in de kijker.

Challenge

De selectie van de juiste persoonlijkheden die onze klanten laten schitteren op evenementen en promotiecampagnes aan de kust, in Brussel, Antwerpen en elders in België.

Aanpak

Onze hostesses die je welkom heten op Knokke Hippique of op BMW Artville te Knokke weten dat de ervaring van de bezoeker start met een warm onthaal. Onze steward die de klant te woord staat op de Nacht van het Zoute voor Jaguar Land Rover zal vooral eerst naar zijn vragen moeten luisteren en niet andersom. Exclusieve evenementen vragen om echte ambassadeurs. Persoonlijkheden die een merk op de juiste manier vertegenwoordigen. Een veeleisende job waarbij inzicht net zo belangrijk is als uitstraling.

Een promotour is ook een manier om een merk in de kijker te zetten. Als informant van de Honda Summer Tour gaat het er om een te connectie maken met de doelgroep die soms anders is in elke badstad, tot over de landsgrenzen heen in Zandvoort en Scheveningen. Of hoe dompel je de bezoeker op de Beach Lounge te Nieuwpoort onder in de wereld van Volvo? En hoe promoot je een try-out pakket bij de gasten van de Napoleon Casino's te Middelkerke en Knokke? Het antwoord ligt niet alleen bij de juiste training maar ook bij een flinke dosis commercieel inzicht.

Waar maakten onze Challengers deze zomer nog het verschil? Het hoeft niet altijd aan de kust te zijn. Op het Bal National te Brussel bijvoorbeeld. Misschien liep je wel één van onze promo teams voor BIC tegen het lijf in één van de Belgische stations? Fan van het Nostalgie Beach festival? Het hoeft niet altijd Tomorrowland te zijn. :) Of ben je fan van auto's en was je op Spa Francorchamps. Hopelijk hebben we in ieder geval dan ook indruk gemaakt op jou!