Challenge MC vult mee de leegte die het Autosalon achterlaat.
“Wanneer de tijden challenging zijn, worden wij creatief.”
Challenge
Maak van het 99ste Autosalon een aangename, persoonlijke en geslaagde ervaring ondanks alle restricties.
Aanpak
Om het gemis van het traditionele Salon op te vullen, is er meer nodig dan een miniatuurversie in de concessies. Daarom zetten we onze Challengers in als productspecialisten voor advies op maat en actieve klantenbegeleiding, zelfs wanneer het contact via de digitale weg gaat. Om een onberispelijke aanpak en complete expertise te verzekeren, selecteren we profielen die al vertrouwd zijn met de merken én ervaring hebben opgedaan op het Autosalon.
Mazda wijst klanten de weg, on- en offline.
Mazda zal bezoekers extra ondersteunen. Online bieden ze persoonlijke assistentie aan via een telefoon- of videogesprek. Wie de real-life ervaring in de concessies verkiest, kan ter plaatse terecht bij de deskundige productspecialisten. Onze Challengers kregen hiervoor de nodige opleidingen en staan gedurende de hele Salonperiode paraat om alle vragen over de modellen vlot te beantwoorden. Zo helpen ze elke prospect op een betrokken én relevante manier.
BMW pakt uit met een eigen Dream Car Showroom
BMW was bij de eersten om te communiceren over hun plannen voor januari. Het merk zal de Heizelpaleizen in Brussel inruilen voor hun hoofdkwartier in Bornem, waar ze tot eind februari een ‘Dream Car Showroom’ installeren. Open voor het publiek, mits (veilige) registratie) vooraf. Zo kunnen dealers hun prospects doorverwijzen naar Bornem om in alle rust de verschillende modellen te ontdekken. Ze worden er persoonlijk begeleid door een delegatie van productexperten, waaronder onze Challengers. En dat geldt ook voor een aantal hun dealers, die beroep doen op onze "Product Geniuses" en "Safety Officers" om hun klanten correct te informeren en hen een veilige ervaring te bieden.
Jaguar en Land Rover drijven de service op
In de concessies van Jaguar Land Rover doen ze er alles aan om het Autosalon op een aangename manier naar de klant te brengen. Naast de gebruikelijke, persoonlijke ontvangst worden bezoekers door een informant van a tot z op de hoogte gebracht over de geldende condities. Om voor iedere bezoeker een aanpak op maat te verzekeren, rekent elke concessie tijdens de drukste periodes op de steun van 1 à 2 ervaren Challengers. Als productinformant leiden zij alles mee in goede banen.
Een nieuw elan voor het Salon?
Neem een kijkje op de websites van onze partners.
2021 starten met de steun van Challenge MC?
Contacteer ons om samen uw nieuwe plannen uit te stippelen.