Blijf op de hoogte.

Een opmerkelijke opdracht of een dringende oproep? We delen het graag.

17mrt.

Hospitality Ambassador Business Club (Brussels - Full Time)

Voor een toonaangevende Business en Private Members Club te Brussels zijn we op zoek naar een full time Hospitality Ambassador. Lees de volledige vacature en profielomschrijving hieronder in het Engels.

De business club is een plaats waar samenwerken in het teken staat van een betere toekomst. Waar professionals, ondernemers en start-ups hun ideeën vormgeven en kunnen rekenen op de meerwaarde van een ambitieuze members community.

Solliciteren of meer informatie? Neem contact op met stephanie.deville@challenge-mc.be. Niet alles afgevinkt? Neem toch contact op en overtuig ons van je talent?

Front Desk Ambassador

Key responsibilities

  • Always ensure a warm welcome to all members and guests.
  • Be friendly, courteous and polite.
  • Answer phones promptly with a warm friendly tone.
  • Direct people to the relevant areas and unit guests with their members.
  • Make update on members updates in the ERP system.
  • To recognize repeat members and guests ensuring we understand all their requirements and preferences, ensuring that the clients feel valued.
  • Cloackroom management.
  • Always be informed on what is happening at the club.
  • Build strong personal relationships with all stakeholders.
  • Supports and contributes to the overall success of the club.
  • Alongside your key duties you may be asked to complete other tasks as and when necessary and reasonably required in line with business needs.

Personal Skills

  • Has strong interpersonal skills needed to build trust amongst employees at all levels.
  • Is a ‘team-player’ and enjoys working in partnership with colleagues.
  • Views individual differences to build new ideas and innovations.
  • “Owns” problems and find solutions.

Skills & Experience

  • Previous experience hosting or in the horeca sector is a plus.
  • Possess excellent written and oral communication.
  • Passion for delivering excellent guest service.
  • Strong interpersonal skills and ability to work within a team.
  • Excellent organizational skills.
  • Trilingual: FR – NL – ENG.